Ćwiczenia na odchudzanie w domu

Zdarzają się sytuacje, kiedy nie stać nas na wizytę w siłowni, albo po prostu nie mamy na nią czasu. Wówczas, jeżeli chcemy stracić kilka kilogramów nie pozostaje nam nic innego, jak intensywnie ćwiczyć  domu. Tylko co? Okazuje się, że w sieci na szczęście roi się od ćwiczeń, które samodzielnie można wykonywa w domu. Co za tym idzie, wystarczy trochę poszperać, a na pewno znajdziemy coś dla siebie. To o czym musimy pamiętać, to umiar, aby nie przeforsować się już pierwszego dnia.

Jeżeli zależy nam na szybkim schudnięciu, możemy poszukać takich ćwiczeń, które nie będą wymagały specjalnego sprzętu, a dadzą nam wiele frajdy i na pewno wymarzone kilka kilogramów mniej.

Jak dobrać odpowiedni zestaw ćwiczeń?

Żeby schudnąć nie trzeba wychodzić z domu na siłownię. Obecnie w sieci roi się od filmików, które zawierają gotowe treningi wspomagające odchudzanie. Możemy śmiało z nich skorzystać, albo poszukać pojedynczych ćwiczeń i skomponować własny trening.

Zanim przejdziemy do konkretnego zestawu ćwiczeń powinniśmy pamiętać o rozgrzewce. Jest ona niezbędna, ponieważ bez niej nasz organizm nie jest przygotowany do wysiłku, a co za tym idzie – możemy zrobić sobie krzywdę. Poza tym dzięki rozgrzewce, ćwiczenia, które będziemy stosować będą o wiele bardziej efektywniejsze.

Piłka fitenssowa i jej zastosowanie

Każda osoba, która nigdy nie trenowała intensywnie, a teraz postanowiła wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć powinna wiedzieć, że nie może rozpoczynać treningu od forsownych ćwiczeń. Nasze ciało nie jest na to przygotowane. W związku z tym należy je do niego przygotować. Co za tym idzie – należy poszukać takich ćwiczeń, które dadzą efekty, ale nie obciążą zbytnio naszego organizmu. Doskonale sprawdzają się tutaj ćwiczenia z piłką fitenssową. Dzięki nim nasze ciało stanie się bardziej rozciągnięte. Piłka jest bezpieczna nawet dla osób z nadwagą. Nie obciąża ich stawów i pomaga im w wykonaniu ćwiczeń, które wymagają utrzymania równowagi.

Hula-hoop idealnym sposobem na talię i mięśnie brzucha

Która z kobiet nie pamięta, jak w dzieciństwie kręciła godzinami hula-hoop na brzuchu. Wtedy była to dla nas przednia zabawa. Nie zdawałyśmy sobie sprawy z tego, że ta obręcz może pomagać w traceniu kilogramów i modelowaniu sylwetki. Kiedy regularni kręcimy tym plastikowym kołem nasz brzuch nie tylko staje się twardszy i jędrniejszy, ale również doskonałe wcięcie w talii staje się bardzo widoczne. Znikają niepotrzebne nikomu boczki. Poza tym ćwiczenia te nie tylko modelują sylwetkę, ale również poprawiają humor. Dzięki nim wracamy do lat, kiedy byłyśmy małymi dziewczynkami.

Jeżeli faktycznie chcemy zauważyć efekty, musimy regularnie trenować. Już po dwóch tygodniach kręcenia można spostrzec, że nasza talia zmniejszyła się o kilka centymetrów.Poza tym nasza postawa znacznie się poprawi. Okazuje się bowiem, że, aby hula-hop się kręcił musimy być cały czas wyprostowane, dzięki czemu wzmacniamy kręgosłup i modelujemy pośladki.

Share This:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Sport i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.